|
|
 |
Breus |
 |
EL COMERÇ MUNDIAL BAIXARÀ EL SEU RITME DE CREIXEMENT EN EL 2O11 |
|
 |
 |
|
 |
Segons les previsions de l'Organització Mundial del Comerç (OMC) les exportacions augmentaran en 6,5% en el 2011 respecte l'any anterior.
|
 |
Aquesta xifra suposa una rebaixa en el ritme de creixement del comerç mundial, que en el 2010 va augmentar un 14,5%. Increment rècord que va permetre recuperar els nivells registrats abans de la crisi.
Segons l'OMC, en el 2011 el món ha d'assimilar els efectes d'esdeveniments recents com el terratrèmol i el tsunami al Japó. D'altra banda, un augment del comerç d'aquesta magnitud es correspondria amb l'increment mig anual del 6% registrat entre 1990 i 2008.
Val a dir que en el 2009 les exportacions al món van caure un 12,2%, la pitjor evolució des de la Segona Guerra Mundial.
|
 |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|