Dijous 21 de novembre del 2019
 
 
  Cercador
Categories:
Mes:
Paraula:
 
 
Informes i monogrÓfics
L'ESTRAT╚GIA DE LES EMPRESES IBEROAMERICANES DAVANT LA CRISI ECONĎMICA
Imprimir
Un informe mostra el dinamisme de les empreses llatinoamericanes davant la crisi econ˛mica. Destaquen les companyies de MŔxic, seguides de Col˛mbia i Venešuela.

Segons un estudi de KPMG, les empreses de Lationamèrica veuen la crisi com una oportunitat de revisar les seves operacions en previsió d'una millora de les seves economies.

En aquest aspecte s'avancen a les companyies europees, que en gran mesura semblen acontentar-se amb esperar una intervenció directa dels seus governs per recuperar la prosperitat econòmica de la passada dècada, però es situen per darrere dels empresaris d'Àsia-Pacífic, que encapçalen el rànquing en quan als plans d'iniciativa pròpia per sortir de la recessió.  

Aquesta és una de les conclusions de l'informe "Out of adversity", en el qual hi han participat 165 executius de set economies de Latinoamèrica: Argentina, Brasil,  Xile, Colòmbia, Mèxic, Perú i Veneçuela. Per oferir una perspectiva global, s'han comparat les respostes amb les obtingudes en l'estudi "Never catch a falling knife", realitzat anteriorment, que va analitzar els mateixos paràmetres mitjançant enquestes a més de 850 directius de 22 països d'Europa, i d'Àsia-Pacífic.  

El 61% de les empreses latinoamericanes enquestades va afirmar que està realitzant canvis substancials en les seves estratègies per al 2010; destaquen les firmes de Mèxic (80%), seguides de les de Colòmbia, Veneçuela i Argentina, on entre el 64% i el 65% varen assegurar tenir plans immediats per retallar costos. Les empreses de Brasil, un dels països de la regió amb millors perspectives, presenten el percentatge més baix de canvi d'estratègia, amb un 47%, una xifra que els apropa les països europeus.

 

 
Documents relacionats
Never catch
Out of adversity
Ampliar foto
 
Contactar | Fer pÓgina d┤inici | AvÝs Legal